Chichester College - Reisverslagen van Chiel Verstappen - WaarBenJij.nu Chichester College - Reisverslagen van Chiel Verstappen - WaarBenJij.nu
Chichester College

Ik heb besloten om in plaats van de gebruikelijke weg te kiezen en na mijn middelbare school naar een universiteit te gaan, naar Engeland te vertrekken om daar 3 maanden op het Chichester College mee te draaien.
Hier zal ik de twee hoofdvakken Engels en Muziek gaan volgen.
Ik verblijf op de campus in een accommodatie genaamd Westgate.
Hier zitten alle studenten van 18+ die op de campus wonen.
Ik deel een keuken met maximaal 6 personen. Voor zover ik nu weet zijn dit twee Japanners en twee Nederlanders

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2016

London, Domino's & Freshers

19 September 2016

Schoolweek 1

12 September 2016

De eerste dagen
Chiel

Actief sinds 11 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3351

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 17 December 2016

Chichester College

Landen bezocht: